Bay....

Bay....

niedziela, 19 kwietnia 2015

Liebster Blog Award !

Bardzo dziękuję za nominację! Naprawdę tylko 6 rozdziałów a tu taka niespodzianka! Bardzo dziękuję:)

Pytania:

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?

Bardzo dużo czytałam blogów o 1D i mi się to spodobało. Zaczęłam pisać w zeszycie a następnie zdecydowałam się wstawić na blogger'a. Sprawia mi to przyjemność i nie żałuję że się zdecydowałam na pisanie:)

2. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?

Za książkami nie za bardzo przepadam więc wolę filmy. Jakbym miała wybierać między blogami a filmami to zdecydowanie blogi!:D

3.Jaka jest twoja pasja?

 Taniec. Nie potrafię idealnie tańczyć ale bardzo lubię to robić i również mi to sprawia przyjemność tak samo jak pisanie:)

4. Masz ulubionego pisarza? Jak tak, to kto?

W sumie nie mam ale podobają mi się książki od Stephenie Meyer

5. Jakie jest twoje marzenie?

Jechać na koncert One Direction:(

6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?

Nie mam ulubionego ale jeśli mam wybierać to angielski. Tylko szkoda że mam wredną nauczycielkę z niego:(

7. Ulubiona potrawa?

Zapiekanka z serem, ziemniakami i pieczarkami

8.Ulubione zwierzę?

Pies:)

9.Wolisz gdy jest gorąco czy zimno?

Gdy jest zima to wolę gorąco, a gdy lato to zimno xD Więc wolę umiarkowanie xD

10. Jaki był najbardziej wzruszający film, który oglądałaś?

"Titanic" i "Gwiazd Naszych Wina"

11. Jaki słodycz lubisz najbardziej?

Czekolada Milka ^^

Ja nominuję:

1.http://passionatelove-fanfiction.blogspot.com/

Wiem że nie ma 11 nominacji ale za dużo teraz nie czytam i mam nadzieję że mogę nominować blogi z wattpad'a.

Pytania dla was:
1. Od kiedy zaczęłaś pisać?
2. Ulubiona książka?
3. Ulubieniec z 1D?
4. Jaka czynność sprawia ci szczęście?
5. Sama zadecydowałaś pisać czy ktoś cię do tego namawiał?
6.  Piszesz dla siebie czy dla innych?
7. Inne pasje oprócz pisania?
8. Czy twoi przyjaciele toleruję to że piszesz bloga?
9. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
10. Ile napisałaś blogów?
11. Największe twoje marzenie?

To tyle:) Jeszcze raz bardzo dziękuję!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz